این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

میگن اگه بیست و یک روز یه کاریو انجام بدی بهش عادت میکنی ..

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

بسم الله اگر حریف مایی ..♥

چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۵ ق.ظ

سلام . الان که دارم این مطلبو تایپ می کنم که پست بشه ، زنگ تفریح بین کار عملی و خوندن واسه امتحانمه .

روزایی رو میگذرونم که در گذشته روزای سختی به نظر میومدن . ولی الان خوبم . خیلی خوب .

سعی می کنم امید رو از گوشه و کنار این روزا پیدا کنم و توی هر کنج این خاطرات اکلیل های رنگی بپاشم .

مدتی رو صرف کار عملی درسم انجام دادم که به نظر طولانی میاد . 

اما خوشحالم که تونستم خودمو در حینش آروم نگه دارمو و به کارم برسم .

به نظر می رسید با علاقه دارم کارمو انجام بدم .

برخلاف بقیه ی پست ها ، الان دارم از وسط چالش های زندگیم این مطلبو پست می کنم 

به نظرم اومد بد نیست که آدما بدونن ماجرا و داستان برای همه هست .

ولی موضوع اینه که هر کس تا چه حد می تونه خودشو آروم نگه داره و توکل کنه .

مدت طولانی ای هست که نخوابیدم و بدنم خستس .

نمی دونم نتیجه ی کارم چی میشه و چقد می تونم خودمو برای امتحان آماده کنم .

عاره .. همه ی اینا هست ولی ..

یه روزی همه ی این ساعت های خستگی تموم میشه و من از خدا می پرسم

هیچ ماجرای دیگه ای برام نداری ؟

من حجم زیادی از عشق رو پیش خودم نگه داشتم تا به زندگی و لحظه هام هدیه اش کنم ..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۳
آزاده شهرکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی