این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

میگن اگه بیست و یک روز یه کاریو انجام بدی بهش عادت میکنی ..

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

نگو سفر به سلامت ..

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ب.ظ

به من هر آنچه دلت خواست بد بگو اما
نگو سفر به سلامت ... نگو خداحافظ ...

حامد عسگری

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
آزاده شهرکی

نظرات  (۲)

۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۵ گرافیست ارشد
به به ، واقعا فوق العاده هست ، من هم خیلی به شعر علاقه دارم ، حتما دوباره به وبلاگ شما سر میزنم .
ببخشید این ها رو از کجا میارید ؟ کتاب خاصی هست یا ... ؟
سپاس ، دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید 🌹
پاسخ:
خوشحال میشم و لطف میکنید . 
از اپلیکیشن استفاده میکنم .
وبلاگتون رو دنبال کردم . 
واقعا ممنون 🌹
۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۸:۵۳ گرافیست ارشد
سپاس ، ممنون .
پاسخ:
سلامت باشید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی