این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

میگن اگه بیست و یک روز یه کاریو انجام بدی بهش عادت میکنی ..

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

باروبندیل

سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۵ ق.ظ


باید بارو بندیلو ببندم و آماده ی سفر بشم

 چون میخوایم بریم مشهد خدابخواد .

از اون طرف باید پیگیر کارای تحصیلیم باشم تا وقت هست .

از اون طرف دیگه باید با افتخار تمام 

دنبال کارای چاپ و معرفی کتاب مجموعه کارام باشم .

از یه طرف دیگه هم تولد زن عموی خشگلم تو خرداده

 که باید یه سوغاتی کادو طور بخرم !

از یه ور دیگه هم همچنان باید داستانمو بنویسم 

تا ببینم به کجاها ختم میشه و زودتر تمومش کنم .

ایشالا تو مشهد ذوق شعر سرودنم میجوشه و مجموعم کامل تر میشه .

فعلا تا همین جا بسه ..

باید ببینیم چیکار میکنم !


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
آزاده شهرکی

نظرات  (۱)

به به
التماس دعاااا خانوم آب و آیینه و شعر
پس آزاده خانوم شاعرن
به به^_^
پاسخ:
قربونت برم عزیزمممم^◡^
لطف داری بهممم^.^
خوشحال شدم =^.^=

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی