این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

روز نوشت های آزاده شهرکی ..یعنی من !

این روز ها

میگن اگه بیست و یک روز یه کاریو انجام بدی بهش عادت میکنی ..

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

اعتماد به نفس نامه ..!

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۸ ق.ظ

این مطلب از سایت پرورش افکار کپی شده و 

احساس خوبی رو ایجاد میکنه .

منبع : کلیک کنید


من در هر کاری که انجام میدهم و در هر آنچه که 

می گویم از اعتماد به نفس کامل برخوردارم.

من نسبت به برنامه های تازه ام احساس آرامش میکنم، 

زیرا الان تصمیم می گیرم تا اعتماد به نفس داشته باشم.

من در هر موقعیتی آرام و خونسرد باقی خواهم ماند،

 زیرا یاد گرفته ام تا اعتماد به نفس داشته باشم.

اعتماد به نفس,افزایش اعتماد بنفس,افزایش اعتماد به نفس

اوقاتی که اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورم، 

احساس اضطراب و استرس کمتری میکنم و به شخصیت 

حقیقی خود اجازه میدهم که بدرخشد.

بدن من هنگامی که اعتماد به نفس بدست می آورم،

 قوی تر و سالمتر از قبل میشود.

هر روز زندگیم، رو به بهبودی کامل است

 زیرا الان اعتماد به نفسم افزایش پیدا کرده است.

من آرام هستم و با اعتماد به نفس کامل به توانایی ها و

 هوشم اعتماد می کنم.

افراد دیگر مرا عصبی نمی کنند یا باعث نمی شوند که

 به خود شک کنم زیرا با اعتماد به نفس در کارهایم 

عمل می نمایم.

من می توانم از هر فعالیتی با تمرکز و تلاش کامل 

لذت ببرم زیرا از اعتماد به نفسی کامل برخوردارم.

هنگامی که این عقیده سالم را در خود ایجاد می کنم،

 به جای آنکه بر روی خود تمرکز کنم، تمرکزم را 

بر روی هر آنچیزی که انجام میدهم یا

 هر آنچیزی که باید بگویم می گذارم.

افکار منفی,جملات اعتماد به نفس,جملات افزایش اعتماد به نفس

من آرامش دارم و واضحتر فکر میکنم زیرا الان

 اعتماد به نفس کامل دارم.

من بدون ترس، فعالیتهای جدیدم را انجام می دهم و 

خود را از اضطراب رها میکنم

 زیرا اعتماد به نفس کامل دارم.

من از، ترس از شکست، خود را رها می کنم

، زیرا اعتماد به نفس، شیوه جدید زندگیم شده است.

تمامی افکار منفی ام از بین می رود 

زیرا آنها الان با اعتماد به نفس من، جایگزین می شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
آزاده شهرکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی